aloittamisen keveys

30.6.2013
Olen kova tyttö aloittamaan. Sitten muutan mieleni ja aloitan taas. Kunnes tulee jotain parempaa, johon siirtyä ja aloittaa.

Aloittaminen on niin ihanaa. Se saa aikaan saman vapauden tunteen kuin torstai-ilta, jolloin koko viikonloppu on vielä edessä. On ajatuksia ja suunnitelmia, mutta kaikki on vielä avoinna. Mitä tahansa voi tapahtua, sillä yhtäkään ovea ei ole vielä suljettu.

Viime aikoina olen aloittanut kesätoppeja. Ja purkanut ja aloittanut toista. Vaihtanut lankaa ja palannut lähtöpisteeseen.

Alla näkyy malleja, joita olen katsellut. Joitain niistä olen tehnyt ainakin muutaman kerroksen, toiset olen hylännyt jo ennakolta.

Aion tehdä topin virkaten, sillä virkkaus nyt vain on kesäistä ja kivempaa kuin neulominen. Ja kivuus jos mikä on kesällä tärkeää.

 

 

 

Vai pitäisikö sittenkin neuloa?

 

Lankavaihtoehtoni ovat Dropsin beige Safran ja saman merkin pinkki Muskat. Millaisen topin te näillä vaihtoehdoilla tekisitte? Onko vinkata jostain mahtavasta mallista, jota kannattaisi testata?

Tällä hetkellä kummastakin langasta on muutaman rivin korkuiset alut, mutta jos eteen tulee joku parempi, niin voin kyllä purkaa ja aloittaa alusta. Olla taas vapaa ja uskoa, että kaikki on mahdollista, mikä sen parempaa.
Post Comment
Lähetä kommentti