ensimmäisen maailman ongelma ja ratkaisu siihen

31.8.2012

Välillä valittaessani jostakin turhanpäiväisestä kuittaan asian sanomalla jotakin tyyliin "on mullakin ongelmat" ja naurahdan päälle. Lausahduksella muistutan, etten tosiaankaan kuvittele minun ongelmieni olevan maailman vakavimpia ja että tiedostan kyllä, että jollain asiat ovat niin huonosti, ettei ongelmaani pystyisi hänelle edes muodostumaan.

Tällaista ongelmaa kutsutaan ensimmäisen maailman ongelmaksi (lisää löytyy First World Problems -sivustolta), ja sellainen minulla on.
"Ladattuani älypuhelimeeni urheilu- ja musiikkiohjelmat, olen ottanut sen mukaan lenkille. Koska lenkkivaatteissani ei ole tarpeeksi isoa taskua, joudun kantamaan puhelinta kädessäni. Paremman pidon takia olen pitänyt puhelinta pussukassa, joka nyt on hikinen, eikä siis sovellu enää käytettäväksi muuten kuin lenkillä."
Etuoikeutettu ja näppärä ensimmäisen maailman ihminen kun olen, keksin ongelmaani onneksi ratkaisun. Saanen siis esitellä uuden (ja nykyistä lenkkipussukkaa paljon hienomman) puhelinsuojan.


Suojapussi on virkattu tätä ohjetta hieman muunnellen.
Post Comment
Lähetä kommentti